Віддалений робочий процес для видавців

Photo by Pixabay

Останні кілька тижнів ви та ваша команда зазвичай пишете, редагуєте, продаєте та розповсюджуєте матеріали з офісу, що з’явився у вашій вітальні. Це, мабуть, сталося
раптово і у багатьох випадках майже не було часу на підготовку.
Можливо, у вас повний хаос. Можливо, кожного дня з’являються проблеми, які, здається,
неможливо вирішити. Прочитавши цей допис, ви вже зробите певні кроки до змін.
Ось декілька пропозицій, які допоможуть вам рухатися в правильному напрямку.

Крок 1: Оцінити збитки
Ви не можете виправити те, чого не бачите. Єдиний спосіб виправити порушений робочий процес — це зробити його видимим і почати працювати.
Якщо ви начальник, то зберіть всіх у віртуальному просторі і накресліть поточний
робочий процес. Поговоріть про проблеми разом. Ваше завдання – розпитати свою
команду, що їм потрібно; їхня робота —мозковий штурм та реалізація рішень.

Крок 2: Командні застосунки
Тепер, коли всі працюють з дому, ні в якому разі не можна втрачати командний дух та
мотивацію.
Незмінні застосунки для командної роботи, які є простими та доступними для більшості
людей, —це Google Документи (додаток для редагування тексту, в якому багато людей
можуть вносити зміни та коментарі в режимі реального часу), Trello (дозволяє складати
список, відстежувати процеси та тегувати завдання) та Slack (корисно для внутрішнього
спілкування команди). Попросіть тих, хто має більше навичок, пояснити тим, хто не
працював з цими застосунками.

Крок 3: Зупиніть надсилання електронних документів
Більшість із нас не роздруковує паперові документи, а просто надсилає їх колегам на
розгляд, але надсилати по електронній пошті декілька PDF-макетів, щоб кожен міг внести зміни — це по суті одне і те ж.
Використовуйте Google Документи або інший застосунок для редагування та надання
посилання для всіх у вашій команді. Використовуйте Slack для внутрішньокомандного
спілкування. Наведу приклад: я один раз спостерігав, як два генеральні директори
розтягують дводенну роботу з редагування на чотири місяці, а потім задаюся питанням,
чому їх співробітники працюють повільно.

Крок 4: Створіть контрольні списки
Кожна частина вашого робочого процесу повинна мати контрольний список і набір
стандартів. Вони повинні бути доступні в хмарному сховищі, щоб вся команда могла
отримати доступ та оновлювати їх у міру зміни речей.

Переконайтесь, що ваші люди володіють необхідними навичками, тримайте канали
зв’язку відкритими та дозволяйте виконувати свою роботу. Довіряйте своїм працівникам.

Джерело: Publishing Executive
Дата звернення: 19.05. 2020
Переклала та зреферувала: Лара Карпова

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *