Видавці-новатори про найбільші зміни в галузі 2019 року

видавці-новатори
зміни

Британський журнал «The Bookseller» опитав про їхні прогнози на 2019 рік. Зокрема журнал хотів дізнатися: «Який найбільший прорив у книжковій галузі станеться цього року?». На питання відповіли видавці-новатори.

· Сара Ллойд (Sara Lloyd), директорка з цифрових технологій та комунікацій «Pan Macmillan»

«Голосові технології. Саме зараз вони починають серйозно впливати на ринок. Як колись мобільний пошук змінив оптимізацію вмісту, так тепер її змінять голосові технології. Етап оптимізації лише для Google закінчився».

Читайте також: Голосові помічники — порадники книжок

· Ребекка Смарт (Rebecca Smart), виконавчий директор компанії «Ebury»

«Я вважаю, що найбільшим чинником змін у галузі надалі буде політичний клімат. Він створює і  багато можливостей, і чимало викликів. Щоб скористатися першими і впоратися з другими, потрібно бути швидкими і гнучкими. А для цього необхідне глибоке й нюансове розуміння потреб аудиторії».

· Сара Макінтайр (Sarah McIntyre), авторка й ілюстраторка

«Кращі дані про книгу. Видавці зрозуміють, що вони втрачають потенційні продажі, не роблячи свої книжки більш доступними для пошуку. Тому в книжках вказуватимуть імена ілюстраторів, а компанія «Nielsen» (провідна міжнародна публічна маркетингова компанія) зможе зібрати графіки продажів видань окремих ілюстраторів, як це вже роблять з авторами»

· Андрюс Юкніс (Andrius Juknys), керівник відділу обслуговування клієнтів компанії «Thames & Hudson»

«Блокчейн та розумні контракти (угода у формі закодованих математичних алгоритмів, укладення, зміна, виконання й розірвання яких можливі лише з використанням комп’ютерних програм —блокчейн платформ —у мережі Інтернет) здатні трансформувати відносини між автором, видавцем та читачем. Але це станеться лише тоді, коли з’являться надійні правові структури, які підтримуватимуть перехід до децентралізованого, багатостороннього керування та поділу влади».

Читайте також: Блокчейн у видавничій справі

· Натан Конноллі (Nathan Connolly), директор видавництва «Dead Ink Books»

«У 2019 році «Dead Ink Books» буде розширюватися завдяки інвестиціям через краудфандинг. Цей крок дозволить читачам володіти частиною видавництва. Ми побачимо зміни в кордонах між  видавцями й читачами»

· Софі Рочестер (Sophie Rochester), засновниця навчальної онлайн-платформи для митців «Yodomo»

«Усе більше видавців будуть використовувати потокові сервіси, наприклад Spotify та Apple Music, як потужні дистрибутивні платформи для аудіокниг. Ті, хто вже почав продавати свої видання таким способом, зокрема німецьке видавництво «Bastei Lubbe» повідомляють, що потокові сервіси стали новим джерелом доходів»

· Бек Еванс (Bec Evans), засновник навчальної онлайн-платформи для авторів «Prolifiko»

«2019 стане роком, коли малі видавці змагатимуться з великими. Я хочу, щоб видавнича галузь, могла задовольнити потреби меншин, щоб розвивалися нішеві друковані видання, на вулицях відкривалися книжкові магазини, орієнтовані на місцеві уподобання, і з’являлися стартапи для невеликої зацікавленої аудиторії, а не на великі дані».

Джерело: Molly Flatt. Publishing innovators identify the big disruptions for books in 2019. The Bookseller

Опубліковано 2 січня 2019 р.

Зреферувала Любов Войтович

видавці-новатори видавці-новатори

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *