ВидРа мандрує: Нідерланди

Нідерланди й основні гравці їхньої видавничої галузі:

Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB) — книжковий фонд, створений в Амстердамі.

З 1930 року в Нідерландах співпрацюють видавці та книгорозповсюджувачі, а 1983 року це завдання було відведене CPNB.

Фонд створений, щоб інформувати читачів, спонукати їх до читання та купування книжок. Кожна компанія CPNB має два напрями: один з них сприяє читанню, інший  заохочує громадськість відвідувати місцеві книгарні.

Компанії CPNB охоплюють видання різних жанрів, такі як фантастика, література для дітей, детективи та путівники. Вони також зосереджують свою увагу на творах для дітей молодшого та середнього шкільного віку.

Тиждень книги

Щороку в березні Нідерланди проводять Тиждень книги, що триває дев’ять днів. Вперше відбувся 1932 року. Його мета — нагадати громадськості про книжки, які доступні в книгарнях.

CPNB прагне максимально залучити ЗМІ до просування події не лише перед відкриттям Тижня книги, а також під час нього.

Особливістю цієї події є спеціально створений подарунок — короткі романи від сучасних письменників, серед якких твори Рената Доррестейна, Арнона Грюнберга, Гаррі Муліша, і Салман Рушді, Томмі Вірінга. Крамниці купують книги від CPNB і дарують кожному клієнтові, який витрачає щонайменше 12,50 євро на голландську книгу під час Тижня.

Федерація засобів масової інформації — це асоціація видавців та медіа-компаній у Нідерландах. Вона об’єднує членів галузевих асоціацій (GAU, GEU, MMA, MVW і NDP Nieuwsmedia) для обміну знаннями та досвідом.

Академія забезпечує:

  • зміцнення видавничої індустрії зсередини;
  • підвищення впливу видавничої галузі серед зацікавлених сторін;
  • професіоналізацію галузі;
  • тематичні зустрічі.

Асоціація пропонує цікаву програму в царині інновацій. Тематичні зустрічі відбуваються за участі експертів.

Академія закликає взяти участь у «цифровому видавничому дискурсі». Його основні теми пов’язані з контент-маркетингом, онлайн-рекламою, авторським правом, соціальними медіями, інформаційними публікаціями та інноваційними навичками. Акцентується увага на можливостях, що допомагають збагатити видавничий портфель.

Федерація ЗМІ сигналізує про розвиток у соціальній, соціально-економічній, політичній та правовій сферах. Мета її діяльності — створити сприятливий бізнес-клімат для видавців.

Джерела: CPNB, de Mediafederatie

Опубліковано: 13 березня 2019 р.

Зреферувала Анна Ковальська

Читайте також: ВидРА мандрує: Білорусь

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *