Незалежні автори та їх методи просування книжок

BookBaby провело дослідження самвидав ринку, присвячене виявленню найуспішніших маркетингових та видавничих стратегій для незалежних авторів. Дослідження мало 56 запитань і було орієнтовано на дві підгрупи: автори, які просувають щонайменше одну книгу, а також самвидавці, які ще не мають досвіду просування. Онлайн-опитування було проведено між 24.10 – 28.11 2016 р. і містило відповіді 7 767 авторів.

Сьогодні маємо безліч маркетингових стратегій у самвидаві. Цей звіт зосереджений на найпопулярніших методах просування різних авторів, від початківців до найуспішніших. Зрозуміло, що мало хто обмежує себе лише одним або двома варіантами. Опубліковані автори залучаються до всього, починаючи від передпродажів та подарунків до вечірок на честь відкриття книжкових магазинів. У середньому, автор використовує 3-4 маркетингові стратегії задля просування книжки. Опитування також показало, що найуспішніші автори (ті, хто заробив понад 5 тис. дол. протягом останніх 12 місяців) більш активні маркетологи (близько 5 стратегій), ніж їхні менш успішні колеги (2 стратегії).

За словами президента BookBaby Стівена Шпаца, самвидавці зараз ставляться до розвитку своєї кар’єри серйозніше, тому й намагаються просувати книжку всіма можливими способами. Але шанси на успіх є як у сфері самвидаву, так і при укладанні традиційних книжкових угод.

Деякі тактики особливо популярні у сучасних авторів. Наприклад, аналіз книжкових запитів вважається одним із найпоширеніших прийомів просування серед опублікованих авторів. Також велику прихильність виявляють до соціальних медіа як до маркетингової платформи.

Запити на книжкові відгуки

Відгуки при цьому поділяються за авторством на відгуки від книжкових блогерів, рецензентів Amazon та бета-читачів. Велика кількість запитів на відгук надходить саме блогерам,  але є одна група, яка отримує запити на перегляд книжок із ще більшою частотою: друзі та сім’я. Понад 61% опублікованих авторів попросили друзів чи членів родини переглянути свої книжки.

Цікаво, що негативні відгуки теж вважаються показником дієвості поданого методу. Серед опитаних авторів 63% вважають, що краще отримати негативний відгук про свою книжку, аніж ніякий.

Також читайте про особливості самвидава та просування на різних платформах

Джерело: How Independent Authors Are Promoting Their Books? BookBaby Blog.
Опубліковано: 26.07.2017 р.
Зреферувала: Катерина Біла

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *