Сегмент аудіокниги на цифровому видавничому ринку стає все більш популярним. США — лідери з продажів, які диктують основні тенденції галузі. На аудіокниги 2017 року було витрачено 2,5 мільярда доларів. Щороку випускається 46 тисяч найменувань, а в обігу є близько 375 тисяч. 54% американських користувачів аудіокниги — це люди віком до 45 років. 74% слухачів віддають перевагу своїм смартфонам для відтворення аудіокниг. Для порівняння: Європа заробила 500 мільйонів доларів з продажів аудіокниг, а китайські поціновувачі цього формату виклали з гаманців близько 470 мільйонів.
Кілька тенденцій аудіокнижкового ринку 2019 року:
- Британський аудіокнижковий ринок має всі шанси стати лідером. Секрет успіху в тому, що британці надають користувачам широкий вибір англомовного контенту.
- У Китаї відзначається перехід до платного аудіоконтенту. Схоже, користувачі оцінили зручність цього формату і готові викласти за нього кругленьку суму.
- Зростання попиту на аудіоінтерфейси та «голосові помічники» (наприклад, Alexa від Amazon), завдяки чому аудіокнига стане ще більш популярною.
- Європейський ринок вирізняється широким асортиментом аудіокниг для зрілих користувачів, однак молодше покоління теж знайде щось до смаку.
- Веб-платформи — основні канали збуту аудіокниг. Найбільш просунуті з них надають послуги, як у традиційних книгарнях, як-от консультування клієнтів та спілкування з користувачами.
Паперова, електронна чи аудіокнига — неважливо. Головне — читайте!
Джерело: Michael Kozlowski. 74% of Audiobook listeners prefer smartphones. Good E-reader.
Опубліковано: 14 квітня 2019 р.
Зреферувала Олександра Дідух
Читайте також: Baby BSL: доповнена реальність поширюватиме мову жестів
Сповіщення: Аудіокнижка Льюїса Гамільтона — пілота Формули-1