Аудіокнига: топ-5 головних тенденцій 2019 року

Аудіокнига

Сегмент аудіокниги на цифровому видавничому ринку стає все більш популярним. США — лідери з продажів, які диктують основні тенденції галузі. На аудіокниги 2017 року було витрачено 2,5 мільярда доларів. Щороку випускається 46 тисяч найменувань, а в обігу є близько 375 тисяч. 54% американських користувачів аудіокниги — це люди віком до 45 років. 74% слухачів віддають перевагу своїм смартфонам для відтворення аудіокниг. Для порівняння: Європа заробила 500 мільйонів доларів з продажів аудіокниг, а китайські поціновувачі цього формату виклали з гаманців близько 470 мільйонів.

Кілька тенденцій аудіокнижкового ринку 2019 року:

  • Британський аудіокнижковий ринок має всі шанси стати лідером. Секрет успіху в тому, що британці надають користувачам широкий вибір англомовного контенту.  
  • У Китаї відзначається перехід до платного аудіоконтенту. Схоже, користувачі оцінили зручність цього формату і готові викласти за нього кругленьку суму.
  • Зростання попиту на аудіоінтерфейси та «голосові помічники» (наприклад, Alexa від Amazon), завдяки чому аудіокнига стане ще більш популярною.
  • Європейський ринок вирізняється широким асортиментом аудіокниг для зрілих користувачів, однак молодше покоління теж знайде щось до смаку.
  • Веб-платформи — основні канали збуту аудіокниг. Найбільш просунуті з них надають послуги, як у традиційних книгарнях, як-от консультування клієнтів та спілкування з користувачами.

Паперова, електронна чи аудіокнига — неважливо. Головне — читайте!

Джерело: Michael Kozlowski. 74% of Audiobook listeners prefer smartphones. Good E-reader.

Опубліковано: 14 квітня 2019 р.

Зреферувала Олександра Дідух

Читайте також: Baby BSL: доповнена реальність поширюватиме мову жестів

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *