Е-книжки без застарілих тенденцій

Одна з основних рис маркетингу — це постійна зміна тенденцій під впливом технологій. Сьогодні існують деякі уже недієві практики, яких слід уникати. Особливо, якщо видаєте е-книжки.

Узагальнювати все


Тисячі безособових оголошень, які ми щодня отримуємо, здаються лінивими і ми рідко приділяємо їм увагу. Для того, щоб досягти більшого, ми повинні все персоналізувати. Варто робити кожне повідомлення націленим і особистим. Це віднімає набагато більше зусиль і часу, але на виході, воно того варте.

Друковані оголошення


Уникайте друкованих оголошень, якщо автор маловідомий. Це марна трата грошей. Оголошення в електронній книзі дешевше й ефективніше. Про е-книжки в е-виданнях.

Е-книжки без застарілих тенденцій

Чекайте, доки соціальні мережі почнуть продавати друковані та е-книжки


Використовуйте соціальні медіа для покращення видимості. Подивіться на соціальні медіа як метод впливу. Вам не обов’язково бути скрізь. Слід обрати щонайменше одну соціальну мережу, яка має тісний зв’язок з галуззю і допоможе створити міцні міжособистісні зв’язки. Знову ж таки, незалежно від того, що ви робите, не узагальнюйте.

Погані блоги


Блоги важливі. Але не ведіть блогу заради блогу. Його ніхто не читатиме. Заберіть зайву інформацію. Замість щоденного блогу, розміщуйте «сильніший раз на тиждень». Це той випадок, коли менше значить більше. І Ви зможете побачити більше трафіку на один чудовий фрагмент, ніж у п’яти посередніх публікаціях, які цікавлять лише когось з Ваших друзів чи родичів.

Промоція Вашої е-книжки


Насправді, небагато людей турбуються, про те, хто видав книжку, або написав. Просувайте книжку замість них: друковану чи електронну. У цьому випадку мова йде про вдосконалення обміну повідомленнями. Зосередьтеся на тому, що книга може зробити для них. Просувайте переваги е-книжки. Це найважливіше, коли мова йде про створення торгового майданчика, який справді продаватиме.

Зрештою, ці маркетингові тенденції не обов’язково завдають шкоди. Проте краще докладати зусиль до більш результативних дій. Будьте гнучкими, будьте готовими до змін, і зосередьтеся на найефективнішому використанні Вашого маркетингового часу та бюджету.

Читайте також

Джерело: 7 Tips for Avoiding Book Marketing Trends That No Longer Work. Digital Book World.
Опубліковано: 17 грудня 2016 р.
Зреферувала Дарина Бордун.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *