Е-пошта — найпростіший спосіб ідентифікувати читача

е-маркетинг

Встановлення та узгодження ідентичності аудиторії може бути таким же простим, як використання електронної пошти.

Клік по електронній пошті є «входом» на ваш сайт

Електронна пошта — потужний засіб ідентифікації користувача, пряме посилання на нього. Видавці давно використовують це посилання для безпосереднього спілкування з читачами, електронна пошта дає змогу охопити аудиторію і скерувати на ваш сайт, ідентифікує її, коли користувачі потрапляють на нього.

Переваги ідентифікації аудиторії

За допомогою ідентифікації аудиторії і пов’язаних з нею даних, доступних для використання за вашими каналами, ви зможете краще залучати та монетизувати визначену аудиторію. Наприклад, якщо ви маєте адресу електронної пошти, то у вас також є ефективний канал для введення даних у використання. Пряме посилання на користувачів, яке забезпечує електронна пошта, дозволяє використовувати розширені дані, щоб продавати інформацію про цільові сегменти аудиторії рекламодавцям, створювати персоналізований контент інформаційної розсилки та залучати підписників за допомогою маркетингових електронних листів.

Джерело: Keith Sibson, Why Email is An Easier Way to Establish User Identity, Publishing Executive 

Опубліковано: 31 січня 2019 року

Зреферувала Марина Безсмертна

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *