Ідентифікувати читача просто за допомогою е-пошти

е-маркетинг

У сучасному медійному просторі аудиторія — це не однорідна маса. Кожен читач має унікальний погляд на той чи інший аспект, проявляє свою реакцію та робить із цього висновки. Портрет потенційного покупця контенту є обов’язковою складовою успішного просування продукту. Тому з’являється необхідність “впізнавати” користувача. Використання електронної пошти дає змогу ідентифікувати читача та вийти з ним на зв’язок.

Ідентифікувати читача просто за допомогою е-пошти

Клік по електронній пошті є «входом» на сайт

Електронна пошта — потужний засіб ідентифікації користувача, пряме посилання на нього. Видавці давно використовують таке скерування для безпосереднього спілкування з читачами. У е-адресі може міститися натяк на місце роботи людини, її професію та навіть вподобання. Електронна пошта у більшості випадків використовується як платформа для організації робочого процесу. Це найбільш оптимальний варіант для спілкування з різною віковою аудиторією, оскільки адаптований до простого користувацького інтерфейсу. До того ж, месенджери не завжди адаптовані для багатоканалового зв’язку.

Переваги ідентифікації аудиторії

Джерело: Keith Sibson, Why Email is An Easier Way to Establish User Identity, Publishing Executive 

За допомогою ідентифікації читачів і пов’язаних з нею даних, доступних для використання за вашими каналами, ви зможете краще залучати та монетизувати визначену аудиторію. Наприклад, якщо ви маєте адресу електронної пошти, то у вас також є ефективний канал для введення даних у використання. Пряме посилання на користувачів, яке забезпечує електронна пошта, дозволяє застосовувати розширені дані. Як результат – можливість продавати інформацію про цільові сегменти аудиторії рекламодавцям, створювати персоналізований контент інформаційної розсилки та залучати підписників за допомогою маркетингових електронних листів. Соцмережі не охоплять усіх читачів, у той час як пошта доступна кожному.

Отже, електронна пошта – ефективний спосіб залучити нову аудиторію та ідентифікувати вже наявну. Це зручна платформа для комунікації з читачами різного віку та статусу, інформування його про новини та пропозиції щодо контенту видавництв. Е-пошта доступна для використання користувачами, незалежно від їхнього технічного забезпечення. Завдяки простоті та функціоналу вона дозволяє без проблем ідентифікувати читача.

Читайте про технологію “Human Touch” е-маркетингу у нашому матеріалі.

Опубліковано: 31 січня 2019 року

Зреферувала Марина Безсмертна

Поширте у соціальних мережах:

3 коментаря до “Ідентифікувати читача просто за допомогою е-пошти

  1. Сповіщення: «Human Touch» в автоматизованому e-маркетингу

  2. Сповіщення: Е-книжки без застарілих тенденцій. Чого варто уникати?

  3. Сповіщення: Прогресивна публікація: як створити якісний контент на вимогу

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *