Ефективність людських ресурсів: бізнес-книги 2020

Економічні зміни, спричинені коронавірусом, перевернули світ з ніг на голову. Через карантин майже 2 млн людей втратили роботу тимчасово або повністю. Хтось чекає кращих часів, інші – опановують нові професії. Керівникам бізнесів радять не лише зберігати фінансову подушку, а й подбати про свою команду. Це люди, які можуть у критичні моменти генерувати ідеї і приносити прибуток. Пропонуємо бізнес-книги про те, як створити комфортне середовище в компанії і перечекати теперішню зону турболентності.

Зміна пріоритетів

Джим Гемерлінг, старший партнер Boston Consulting Group, зазначає, що головна проблема коронавірусної кризи – невміння трансформуватися. У книзі «За великими» («Beyond Great») разом зі співавторами Аріндамом Бхатачарією та Ніколаусом Лангом, Джим детально описує чинники, які докорінно впливають на характер діяльності бізнесу. Розвиток штучного інтелекту та становлення інтернету змінили конкурентоспроможність компаній.

«У відносно стабільному середовищі  лідери думали про трансформацію своїх зусиль, але як про одноразову акцію. Ми живемо в епоху постійної еволюції, тому їм необхідно перебудовувати свої моделі управління», – каже Хемерлінг. Автори рекомендують проаналізувати, як ваша справа впливає на клієнтів і на працівників, щоб зробити діяльність орієнтованою на людину.

Аналогічну позицію висловлюють Ерік Мослі та Дерек Ірвайн у книзі «Змусити людину працювати» («Making Work Human»). Вони діляться даними, що свідчать про вищу продуктивність праці завдяки хорошому ставленню до команди.

Фото: @amazon

«За хорошою людиною стоїть хороший бізнес, –  каже Доня Дікерсон, помічник видавця книги. – З того часу, як я почала працювати у видавничій галузі, все змінилося на 180 градусів. Тепер працівники – це не лише капітал».

Людська сила

Директор Консорціуму з досліджень емоційного інтелекту Кері Черніс вважає, що допомогти лідерам використовувати свої емоції для встановлення контакту з працівниками – основне завдання коучів. Разом з Корнелією Роуч у книзі «Керуючи почуттями» («Leading with Feeling») вона розповідає про способи застосування внутрішніх відчуттів у роботі. Для видання авторки взяли інтерв’ю у 25 бізнес-лідерів про те, як емоційний інтелект діє у реальних життєвих ситуаціях. Як виявилося, ці лідери завжди стежать за комунікаційним кліматом у компанії. Наприкінці кожного розділу є вправи для дослідження власних реакцій та поведінки у різних ситуаціях.

Фото: @amazon

Мерилін Гіст, авторка бізнес-книги «Надзвичайна сила смирення лідера» («The Extraordinary Power of Leader Humility»), радить керівникам компаній замислитись, чи вважають вони працівників частиною свого успіху та як з ними спілкуються. Запросити усіх у конференцію Zoom для оголошення статистичних даних не так ефективно, як просто надіслати ці результати поштою. Краще поцікавитись думками команди щодо розвитку організації чи вподобань клієнтів.

Фото: @amazon

Крок вперед

На думку Мета Рідлі, іскра, що спричиняє інновації, залишається одним із найбільших незрозумілих явищ. У книжці «Як працюють інновації» («How Innovation Works») він переосмилює розвиток звичайних речей – нарізаного хліба, валіз із коліщатками, вакцини від грипу. За цими винаходами стоять десятки експериментів, логіка та інтуїція. «Інновації, –  каже автор, –   працюють на основі спроб та помилок, природньому людському виборі».

Фото: @amazon

Навіть якщо інновації не можливо змінити, компанії можуть створювати середовище для креативу та отримувати від цього прибуток. Таку пораду дають Даррел Рігбі, Сара Елк та Стів Берез – автори бізнес-книги «Право на маневреність» («Doing Agile Right»). За результатами досліджень, саме «гнучкі» команди успішні у впровадженні інновацій. Варто не забувати про баланс між виконанням традиційних процедур, які гарантують безпеку, і створенням нестандартних ідей.

Фото: @amazon

Назад у майбутнє

Джеф Волд розробляв програмне забезпечення, що дозволяло компаніям включати позаштатну робочу силу в платіжний фонд. Він розглянув нюанси найму працівників за вимогою у книжці «Кінець роботи» («The End of Jobs»). Штучний інтелект та роботи звільнять організації від укладань контрактів на повний робочий день. Завдяки роботам зменшиться обсяг завдань для працівників. Основними аспектами роботи команди на вимогу будуть віддалене виконання завдань, управління персоналом, повна особиста відповідальність. Автор поспілкувався з 20 керівниками корпорацій і профсоюзів про те, якою ж буде робоча сила у 2040 року.

Фото: @amazon

Зустрівшись із глобальною невизначеністю, читачі можуть шукати відповіді на запитання у минулих історіях успіху. Уроки з бізнес-книги «Уроки Титанів» («Lessons from the Titans») Скота Девіса, Картера Копеленда і Роба Вертхаймера досліджують тактику виживання промислових гігантів.

Фото: @amazon.in

Читайте також: Найпопулярніші дитячі, креативно ілюстровані бестселери 2019

Джерело: Humane Resources: Business Books 2020

Дата звернення: 15.05.2020

Переклала та зреферувала Ольга Кудісова

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *