Феміністський книжковий клуб

Книга “Клуб рідкісних птахів” —  це феміністський книжковий клуб. За 10 фунтів стерлінгів на місяць учасниці отримують книгу, де головна героїня — прототип авторки. Наприкінці місяця читачі можуть прочитати на сайті поглиблений огляд книги від команди “Рідкісні птахи”, оцінити її, залишити відгуки та приєднатися до дискусійної групи.

феміністський книжковий клуб

«Ми хочемо зробити читання чуттєвим і доступним», — говорить засновниця Рейчел Вуд. «Ми не маємо жодних обмежень щодо жанру чи стилю книги, який ми обираємо, нам подобається різноманітність. Ми зацікавлені в тому, аби пропонувати тільки хороші книжки. У дискусіях про твір ми обговорюємо деталі, сюжетні повороти та персонажів».

Команда


У жовтні 2017 року Wood створила компанію, яка має магістрів з креативного письма в Единбурзькому університеті та є основою цифрового маркетингу. Вона також допомагає деяким найбільшим брендам Великої Британії спілкуватися з клієнтами онлайн.

«Коли я почала працювати в книжковому клубі Rare Birds, то ще не мала досвіду в книжковому бізнесі, але я мала навички для створення служби, яка була б зрозуміла першому поколінню в інтернеті», — каже вона.

“Це означало створення простого і зрозумілого веб-сайта для залучення великої аудиторії, де можна було б одразу купувати книжки.

На ринку


Wood визнає, що модель книжкового клубу не оригінальна, але тема жінок як авторок творів є набагато цікавішим за звичайні бестселери.

«Нам подобаються покупки в інтернеті, тому що це швидко та зручно. А щоб обрати книжку онлайн, потрібно прочитати купу нудних відгуків. Але інколи ми знаходимо чудові твори, на  які ніхто не звертав  уваги».

«Мої друзі переконують, що купували б книжки, якщо є відгуки тих, кому вони довіряють. Маркетингові дослідження довели, що аудиторія таки прагне експертної допомоги в цьому питанні».

Успіх до сьогоднішнього дня?


«Рідкісні птахи» втричі збільшили кількість підписників до Різдва, оскільки люди купували підписки у вигляді подарунків, а потім і самі ставали частиною нашого клубу. Так і створювався феміністський книжковий клуб.

Найбільші виклики?


«Як онлайн-клуб може конкурувати з такою кількістю блогів? Важко, але наша мета — знайти аудиторію, для якої наш клуб був би рідним й актуальним».

«Актуальність продажу книг в інтернеті в тому, що в нас завжди буде більше конкурентів. Ми не можемо робити того, що робить компанія Amazon з погляду дисконтування, але ми можемо запропонувати спеціальний досвід як куратори і розповісти про щось корисне».

Амбіції?


Жіночі фантастичні романи перенасичені жінками. Тому дехто нехтує рецензентами та все одно читає їх. Після створення нашого клубу люди починають серйозно ставитись до читання. Їм подобається те, що вони читають, скільки і для чого. Безліч історій про те, як читачі до цього прийшли. Наша місія — допомогти людям читати з радістю, зацікавленістю і позитивним настроєм.

Наша порада підприємцям? Бути аутсайдером — не завжди погано. Це зазвичай означає, що ваше завдання інше.  Наприклад, вам треба  зосередитись на тому, як ви можете це використовувати. Те, чого ви не знаєте, ви завжди можете навчитися».

ДжерелоMolly Flatt. Rare Birds gives the book club model a feminist twistThe Bookseller.
Опубліковано: 23 лютого 2018 р.
Зреферувала Катерина Гончар.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *