FIPP запускає «медіа-подкаст іншого типу»: нові ідеї, теми, дискусії

Глобальна торговельна організація FIPP запустила новий подкаст, наповнений новинами, ідеями та поглядами з усього світу ЗМІ. У першому сезоні буде чотири епізоди, в кожному з яких видавнича індустрія «звучатиме» по-різному.

Журналісти ЗМІ Шарлота Ріккой  та Ешлі Норріс, FIPP Insider представляють медіа-подкаст іншого типу. Кожний 40-хвилинний епізод буде присвячений поглядам зсередини на тенденції, ключові питання та на те, де можуть розвиватися в майбутньому різні аспекти видавничого сектору.

В першому випуску подкасту ми чуємо генерального директора FIPP Джеймса Хьюза, який аналізує деякі непередбачувані провідні тренди в медіа, що відбулися за останні 10 років. Зокрема про конкуренцію між Twitter та Facebook як платформу соціальних мереж номер один в світі.

Джеймс Хьюс дає нам зрозуміти, що попри сумніви щодо цифрових платежів останніми роками, модель підписки традиційно була однією з найсильніших сторін журнальних ЗМІ.

«Ми були дуже, дуже успішні в індустрії підписок. І все ж, коли справа стосується цифрових підписок, ми раптом думаємо що це складно. Я вважаю, це те, що компанії повинні подолати, тому що це дуже важливе джерело прибутку, я б навіть сказав, головне джерело прибутку в наступні 10 років».

Подкастинг та інші форми аудіоконтенту дедалі популярніші. В січні британська газета The Times оголосила, що запустить власну ток-радіостанцію наприкінці цього року. Передачі, такі як подкаст «Медіа» з Оллі Манном, медіашоу BBC Radio 4, яке тепер також доступне в форматі подкасту і «Media Voices», виявились популярними.

Епізод останнього з них буде записаний на сцені під час майбутнього Самміту цифрових інновацій (DIS) у вересні в Берліні, де буде випущена нова книга «Інноваціі в журналі для ЗМІ», що містить розділ, присвячений подкастингу як джерелу прибутку.

2020 рік готує чимало іновацій у видавничому контенті. Що чекати та як пристосовуватися, читайте у матеріалі.

Джерело: https://whatsnewinpublishing.com/fipp-launches-a-different-type-of-media-podcast/

Дата звернення: 29.02.2020

Переклала та зреферувала: Марина Валова

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “FIPP запускає «медіа-подкаст іншого типу»: нові ідеї, теми, дискусії

  1. Сповіщення: Від друкарні Ґутенберґа до формату AMP Google

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *