Книжковий маркетинг: як створити якісний буктрейлер

буктрейлер

Буктрейлер може стати потужним маркетинговим ходом у «розкручуванні» нового видання. Кілька дієвих типів буктрейлерів:

Жоден з них не повинен бути аматорським записом автора, який просто говорить на камеру!

Анімація тексту з музикою. Це найпростіший, але дуже ефективний спосіб створення буктрейлера. Анімація може містити текстові та ілюстраційні елементи (малюнки або фотографії). Оберіть найяскравіші цитати своєї історії і зробіть з них візуальне анімоване шоу. Музичний супровід відео має відповідати настрою текстового фрагмента і повністю передавати його емоції. Пограйтеся з мотивом, додайте звукових ефектів — і результат не змусить себе довго чекати!

Текстова анімація з озвучуванням. Цей тип буктрейлерів схожий на попередній, але у відео використовують анімований текст, який читає актор. Музика в такому ролику може слугувати напівприглушеним фоновим супроводом. Стиль прочитання, емоційність і тембр має відповідати характерові персонажа, якому належать ці слова. Закохайте читачів у голос персонажа ще до особистого знайомства з ним на сторінках книги!

Відтворення сцени з книги. Оживіть яскравий момент за допомогою акторської інсценізації! Можна також залучити оповідача, який пояснить обрану сцену і те, як вона стосується вашої історії загалом. Глядача зацікавить навіть німа акторська сцена зі субтитрами або без них, якщо відтворюваний сюжет не потребує пояснень. Акторську гру вдало відтінить фоновий аудіомотив.

Якщо ви не маєте великого бюджету для співпраці з професійними акторами або ж кількох талановитих друзів, які можуть зіграти безкоштовно, відео може спіткати фіаско. Буктрейлер низької якості значно «підмочить» популярність майбутнього видання. Тому бюджетною альтернативою може стати зйомка мальовничих пейзажів без персонажів: ліс, покинутий будинок, сільська дорога. Лише додайте пояснювальний текст і фонову музику під ним — вуаля, успіх гарантований!

Додаткові поради:

Тривалість буктрейлера. Оптимальний варіант — від однієї до двох з половиною хвилин.

Настрій буктрейлера. Штучна драматичність, велика кількість кінематографічної музики заважає ролику і створює ефект комічності. Дотримуйтесь методу «від протилежного». Наприклад, якщо ви намагаєтеся справити моторошне враження, використовуйте тиху музику, звук кількох нот на фортепіано, які награє дитина.

Динаміка утримує інтерес. Великий блок тексту, який повільно збільшується на екрані, – зовсім не той рух, який справить потрібне враження. Якщо ваш трейлер текстовий, ви можете гратися окремими словами або змінювати яскравість кольорів. Якщо ж він складається із зображень, то нехай вони швидко змінюються.

Прагніть оригінальності. Яка особливість вашої історії? Головний герой — столітній джентльмен? Тоді голос оповідача має відповідати цій особливості персонажа.

Завершіть трейлер закликом до дій. Покажіть зображення обкладинки книги та дозвольте читачам дізнатися, де можна її придбати.

Джерело: Margaret Broucek.Creating a Book Trailer That Sells Books.  BookBaby.

Опубліковано: 16 грудня 2018 р.
Зреферувала Олександра Дідух.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *