Буктрейлер як мистецтво маркетингу

Почнемо з найголовнішого питання: «Чи потрібно мені знімати буктрейлер

Якщо відповісти коротко, то ні. Буктрейлер як мистецтво маркетингу вам у жодному випадку не потрібен буктрейлер, якщо ви збираєтеся зробити його погано. Мало хто взагалі купує книгу після двохвилинного відео на YouTube, а поганих буктрейлерів сьогодні й так надто багато. Відтак, краще вже знайти блогера, який стане вашою рекламою, ніж записувати черговий нудний монолог до камери.

Основна ціль буктрейлера як мистецтво маркетингу

У вмілих ж руках буктрейлер навпаки може стати прекрасним інструментом для просування. Його ціль – зацікавити потенційного читача. І далі не важливо, чому читач вашу книжку придбає: чи дійсно тому що захотів її прочитати, чи під впливом емоції від трейлера.

Розглянемо ж приклади вдалих трейлерів та секрети поза ними.

1. Буктрейлер «Справжні митці не голодують» Джеффа Гоінса як справжнє мистецтво маркетингу

Ми не дарма розглядаємо цю книжку першою. Це – типовий приклад хорошої маркетингової стратегії, адже всі ми бачили безліч книжок про ведення бізнесу, збільшення заробітку, самореалізацію. Так от, виділитися з потоку подібних книжок їй допоміг стильний буктрейлер та 3 простих правила, якими при його створенні керувався автор:

  1. Цей буктрейлер – про читача, а не про автора. Автор у ньому взагалі не з’являється. Кожна людина хоче вірити, що вона герой власної історії, тому знімальна група апелювала до цього бажання.
  2. Мова про ідею, а не про саму книжку. Більшість людей не хоче купувати книги. Вони купують рішення своїх проблем.
  3. Автори не говорили людям читати книгу, а пропонували їм приєднатися до руху. Усі хочуть відчути, що вони є частиною чогось важливого, чогось більшого, ніж вони самі. Якщо вони купують рух, вони купують книгу.

2. Новела Кеті Алендер «Красиві й прокляті» як мистецтво маркетингу

Хорошою практикою є запросити місцеву селебріті – у такому випадку, ви можете бути впевнені, що трейлер побачать її прихильники і ваша аудиторія вже розшириться. Так вчинила Кеті Алендер: вона вже має локальну впізнаваність як горор-письменниця і запросила відому акторку Зендаю (Zendaya) у невеликий буктрейлер до однієї з книжок свого крайнього циклу.

Цей буктрейлер підкупає саме кінематографічністю. Все у найкращих традиціях фільмів жахів: потік свідомості героїні, інтрига та різко обірваний кінець.

3. Ренсом Ріггз «Дім дивних дітей міс Сапсан»

Буктрейлер як мистецтво маркетингу

Найбільшу відомість цій серії принесла саме екранізація, та мало хто знає, що ще раніше до «Дому дивних дітей» був знятий і буктрейлер, який заслуговує на нашу увагу не менше.

Ще один вид буктрейлеру як мистецтва маркетингу

На його прикладі можемо розглянути ще один вид бук трейлера: оповідь. Як би здавалося банально, але трейлер до книги у формі оповіді дуже й дуже чіпляє аудиторію. Річ в атмосферності й певному містицизмі й, окрім того, у випадку казок, всі пам’ятають, як їм їх на ніч читала мати. Буктрейлер насправді стає як мистецтво маркетингу.

Джерело: https://goinswriter.com/book-trailer/

Зреферували: Валерія Ткаченко і Лана Соколюк

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “Буктрейлер як мистецтво маркетингу

  1. Сповіщення: Секрети просування книг від засновника Content Marketing Institute Джо Пулізі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *