Файли cookie зникають. Що це значить для видавців?

Google оголосив, що в найближчі два роки заблокує сторонні файли cookie в браузері Chrome. Компанія вирішила підвищити рівень конфіденційності користувачів.

Призначення файлів cookie

Cookie дозволяють зберігати в браузері інформацію про сторінки, які переглядали користувачі та використовувати цю інформацію для таргетованої реклами. Хоча новини виявились очікуваними, вони все ж викликали шок у медіа та маркетингової індустрії.

Перспективи після нововведень

Сам Google  попередив, що видавці можуть втратити до 52% свого доходу без додаткових даних. Але як не дивно, це радше час для радості, ніж паніки. Адже видавці тепер одержуватимуть первинні дані, які прагнуть мати рекламодавці.

Нововведення щодо власних даних фактично можуть розпочати золотий вік видавничої індустрії. Проте спочатку робота і тільки робота.

Дії видавців

Замість того, щоб оплакувати файли cookie треба подумати, як індустрія зможе реорганізувати рекламні технології, щоб зробити власні дані новою валютою і відновити цифрову індустрію.

Видавці повинні діяти. Вони мають впевнитися, що контролюють системи, процеси та стратегії і та зможуть використати ці ресурси для процвітання.

Наші поради, як зробити цей крок і відновити цифрову рекламу.

Сконцентруйтеся на своїх даних

Первинні дані стануть валютою, яка домінуватиме на ринку цифрової реклами. Видавці повинні використовувати цей шанс, щоб збільшити свої прямі зв’язки з покупцями ЗМІ. В 2019 році IAB Tech Lab, що відповідає за протокол OpenRTB (основа програмної індустрії), почала умовно вилучати файли cookie. Для цього важливо, щоб видавці взаємодіяли з IAB з метою протестувати і допомогти розробити такі рішення.

Розвивайте свої дані про якість

Вам необхідно прикласти більше зусиль для того, щоб максимізувати кількість і якість узгоджених даних, якими ви володієте для своєї аудиторії. Переговори з покупцями засобів масової інформації повинні зосереджуватись на перевагах щодо якості та дотримання конфіденційності цих даних порівняно зі первинними даними.

Наголосіть на якості, щоб детально показати, що ви продаєте

Переконайтесь, що ви готові відповідати на запитання про те, як ви створили набори даних про свою аудиторію. Будьте максимально відверті, щоб допомогти покупцям зрозуміти вашу пропозицію.

Вони часто надають перевагу демографічним даним, вважаючи їх об’єктивнішими. Видавці повинні заохочувати довіру до даних про інтереси і наміри, відкриваючи інформацію про склад таких сегментів, гарантуючи покупцям їхню якість та актуальність. Гарною відправною точкою є створення власних сегментів даних, які забезпечують прозорість масштабу та складу.

Google є саме тим каталізатором, який необхідний видавцям для ретельного аналізу своїх технологій, інструментів та бізнес-моделей. Це нагода переконатися, чи готові посісти своє місце на вершині рекламної екосистеми.

2020 рік вимагає пошуку нових шляхів для залучення авдиторії. Oо пропонує Taboola, читайте тут.

Джерело: https://whatsnewinpublishing.com/the-death-of-the-cookie-signals-a-new-golden-age-for-publishers

Дата звернення: 19.02.2020

Переклала та зреферувала Марина Валова

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *