Вивчаємо зміну клімату у дитячій книжковій подорожі

Марк Гозонський ділиться досвідом. Як змусити дітей читати і перейматися кліматичними змінами у нетрадиційний спосіб? Все просто — допоможе цікава дитяча книжка.

Усього місяць тому Марк хотів змусити своїх учнів читати самостійно. Ключ до успіху знаходиться на поверхні — потрібно запитувати дітей, що саме вони хочуть читати, а потім надавати їм доступ до книжок.

Їх вибір був обмежений — колекція LitHub про зміну клімату. Підлітки поділилися на групи, у яких читали і обговорювали дитячу книжку про Лоракса, «Джунглі» та деякі інші. 

Один із способів знешкодити кліматичну бомбу: перетворити її на пародію задачі з математичного тесту. Веселощі знищують страх і відганяють безнадію.

Незалежно від того, чи читають діти самостійно, чи за наглядом, потрібно, аби вони ставили власні питання, досліджували проблему та використовували висновки для виявлення нових питань. Це інша методика, не така, яку використовують у школі. Зазвичай школярі читають текст, а потім лінійно відповідають: питання, відповідь, зроблено. Навчання забезпечує певний порядок ціною вбивства творчості.

Діти прямують у літературні подорожі в колективних пошуках пов’язаних з кліматом питань, відповідей та подальших питань. Дитяча книжка направляє їх на південь, у пустелю, потім в Окленд, щоб поспілкуватися з молоддю корінних американців у Томмі Оранж. «Земля є скрізь або ніде», — говорить Томмі Оранж. Що це означає? Вони мають зробити власні висновки. Вони будуть радитися з Гері Снайдером у Сіетлі, Еліс Манро у Ванкувері. Нарешті вони вирушать на північ, щоб віднайти правду про білих ведмедів та нарвалів у «Арктичних снах».

Потім підлітки вирушать у літературне плавання додому, щоб розповісти свою казку. Тепер вони мають створювати власні історії.

Джерело: https://lithub.com/teaching-climate-change-with-the-lorax-and-the-jungle/

Зреферувала Вероніка Красуляк.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *