10 порад для успішного продажу книги під час свята

Маркетингова стратегія

Свята — це найприбутковіший період для самвидавців. Однак високого рівня продажів свята ще не гарантують. Лише якісна маркетингова стратегія допоможе здобути успіх.

1. Розпочніть рекламну кампанію заздалегідь.

Не чекайте появи Вашого видання на полицях книгарень. Сповістіть цільову аудиторію та потенційних читачів про новинку ще до виходу книги, щоб створити ажіотаж навколо її виходу.

2. Організуйте гівевей.

Кому не сподобається подарунок чи безкоштовний приз? Залучіть аудиторію до події навколо книги: конкурс, розіграш, вікторина — будь-що! А нагородою за виграш стане примірник Вашого видання.

3. Вирушайте в промотур.

Щоб збільшити обсяг продажу книг, завітайте до нових аудиторій. І прихопіть з собою Ваше видання. Познайомте читачів з ним, розкажіть про його створенням і дайте відповіді на питання, які зацікавлять гостей.

4. Використовуйте списки розсилки.

Повідомляйте читачів, які цікавляться Вашим виданням, про новини, ексклюзивні знижки та акції регулярними електронними листами.

5. Оптимізуйте метадані.

Якщо користувачам доводиться витрачати забагато часу та зусиль на пошук Вашої книги в мережі, повірте, вони ніколи її не куплять. Тому, продаючи видання в інтернеті, зверніть особливу увагу на її опис. Якісно оптимізовані метадані забезпечать максимальну видимість книги в інтернеті.

6. Продавайте книгу наживо.

Зверніться до місцевих книгарень та бібліотек, зацікавте організаторів святкових ярмарків у продажу книг місцевого автора. Станьте «місцевою знаменитістю», щоб привернути увагу до видання.

7. Інвестуйте в рекламу.

Визначтеся з цільовою аудиторією і орієнтуйтеся на мережі, якими вона користується: Instagram, Facebook, Twitter або Ваш веб-сайт.

8. Збирайте огляди книги.

Позитивні відгуки інших читачів — це соціальне підтвердження того, що на Вашу книгу варто витратити кошти. Публікуйте рецензії та відгуки на видання, перш ніж воно потрапить на полиці книгарень, щоб забезпечити потужний старт продажів.

9. Організуйте пожертви.

Заохочуйте людей купити саме Вашу книгу, звертаючись до їхньої соціальної свідомості: відсоток від продажу книг пожертвуйте на благодійність. Дозвольте собі та іншим зробити добру справу!

10. Зробіть святкову обгортку.

Вигадайте авторський патерн, вкладіть листівку чи календарик з привітанням і автографом. Подаруйте читачам святковий настрій приємною дрібницею — креативною упаковкою.

Джерело: 10 Ways to Sell Your Self-Published Book This Holiday. Blurb.

Зреферувала Олександра Дідух

Читайте також: 10 порад, які допоможуть влаштувати вдалу вечірку-презентацію книги

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *