7 майбутніх змін у видавничій справі

Сьогодні видавцю вже не потрібно мати спеціальну інфраструктуру, щоб забезпечувати книжками тисячі точок роздрібної торгівлі. Відбулися зміни у видавничій справі. Більшість продажів друкованої продукції відбувається онлайн, зокрема на Amazon. Також їх здійснює ще один постачальник послуг для видавничої галузі — Ingram Content Group. Ingram надає інфраструктуру з фіксованою вартістю як новим видавцям, так і компаніям з багаторічною історією. Водночас виготовленням і редагуванням книжки, а також розробкою дизайну та маркетингом можуть займатися фрілансери чи невеликі компанії. 

Ось які можуть відбутися зміни у видавничій справі впродовж наступних років:

 1. Продаж книжок онлайн не зникне. Для цього буде багато причин: наприклад, часто вам хочеться купити книжки, яких немає в книгарні. І рідко вони необхідні вам негайно (до того ж, їх важко носити з собою). В майбутньому утримувати фізичні магазини буде складно.

 2. Не лише Amazon одерживатимуть вигоду від онлайн-продажів. Інші великі бренди (до прикладу, Walmart і Costco) створили надійний бізнес у мережі. Ingram дозволяє їм повноцінно вести торгівлю. Можливо, надалі не книжкові інтернет-магазини, а саме масові продавці зменшать продажі книжок на Amazon.

 3. Ринок дешевих електронних книжок і комерційний ринок надалі існуватимуть окремо. Є цілий світ видавців, які за низьку ціну друкують твори самвидавом. Водночас комерційні видавництва не можуть задовольнити всі бажання читачів. 

 4. Накладні витрати для постачальників послуг поступово зникнуть. Великим видавництвам буде все складніше підтримувати їх. Зараз ця проблема майже вирішена, бо вони додали видавців-колег в якості клієнтів із продажу й поширення видань. Наступним кроком буде зникнення витрат: сьогодні відділ продажу й склади можна замінити Ingram’ом або іншими великими видавництвами. 

 5. Частка продажів книжок зі старих каталогів постійно зростатиме. Книжки публікуються незалежно від дати написання., до того ж, видавцям не обов‘язково виставляти твори в книгарнях, щоб зробити їх доступними для купівлі. Це врівноважить ускладнення для великих видавництв у виданні нових книжок.

 6. Amazon Publishing продовжуватиме видавати відомих авторів. Це негативно впливає на конкуренцію на ринку, особливо для малого бізнесу. Схоже, що Amazon скористається цією несправедливою перевагою. 

 7. Самостійне видавництво розвиватиметься. Через це виникнуть проблеми для комерційних видавництв і збільшиться цінова конкуренція. 

Джерело: https://www.idealog.com/blog/7-ways-book-publishing-will-change-over-the-next-few-years/

Опубліковано: 19 лютого 2020 р.

Зреферувала: Валентина Лялько

Читайте далі: https://www.vydra.net.ua/v-italii-ukhvalyly-zakon-shchodo-prosuvannia-ta-pidtrymky-chytannia/

Поширте у соціальних мережах:

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

1 коментар до “7 майбутніх змін у видавничій справі

  1. Сповіщення: Автоматизований е-маркетинг і «human touch» - ефективне поєднання

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *