«Human Touch» в автоматизованому e-маркетингу

e-маркетинг

Поради, які допоможуть поєднати автоматизацію маркетингу та «human touch»:

Умови продажу — це ключ. Переконайтесь, що представники відділу продажів розуміють ваші автоматизовані кампанії. Попросіть їх роздрукувати електронні листи та зберігати їх на робочому місці або підписатися на розсилку вашої компанії, щоб вони побачили різні аспекти цієї комунікації. Ви не можете звинувачувати продавців у певних непорозуміннях, адже платформа автоматизації маркетингу—просто таємний чарівник за лаштунками.

Створіть ланцюг зворотного зв’язку. Розсилка — це частина автоматизованого e-маркетингу. Важливо дбати про загальне сприйняття бренду та не надсилати спамної розсилки клієнтам, які повідомили, що не зацікавлені у ваших пропозиціях.

Аудит. Найкраща перевага й завдання автоматизації маркетингу в тому, що ви можете налаштувати його і забути. Переконайтеся, що ви регулярно моніторите «крапельні» та тригерні маркетингові кампанії, а інформація залишається актуальною.

Крапельний маркетинг (англ. Drip marketing) — один з видів комунікаційної стратегії, за якої письмові чи інші види послань надсилають клієнту регулярно. Найпростіший в реалізації і ефективний крапельний e-маркетинг.

Triggered email marketing campaigns (це спосіб надсилання електронних листів користувачам на основі їхньої взаємодії з вашим бізнесом)

Прислухайтеся до своїх потенційних клієнтів. Якщо мова і дії вашого бренду зорієнтовані на покупця, потенційні клієнти будуть взаємодіяти і допоможуть вам виявити недоліки системи. Активно контролюйте поштові скриньки та соціальні мережі.

Джерело: Daniel Burstein, Preserving the Human Touch in Email Marketing Automation, Publishing Executive 

Опубліковано: 21 січня 2019 року

Зреферувала: Марина Безсмертна

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *