Автоматизований е-маркетинг і «human touch» – ефективне поєднання

e-маркетинг

Автоматизований е-маркетинг – це не лише система певних стратегій. Він мусить базуватися на реальних потребах аудиторії та її складі. Для цього видавці все частіше використовують технологію “human touch”. Пряма комунікація з користувачем та вдалі маркетингові механізми дозволяють визначити його зацікавлення, інтереси та бажання. Ось кілька порад, як ефективно поєднати автоматизований е-маркетинг та «human touch»:

Умови продажу — це ключ

Переконайтесь, що представники відділу продажів розуміють ваші автоматизовані кампанії. Попросіть їх роздрукувати електронні листи та зберігати їх на робочому місці або підписатися на розсилку вашої компанії, щоб вони побачили різні аспекти цієї комунікації. Ви не можете звинувачувати продавців у певних непорозуміннях, адже платформа автоматизації маркетингу—просто таємний чарівник за лаштунками.

Створіть ланцюг зворотного зв’язку

Розсилка — це частина автоматизованого e-маркетингу. Важливо дбати про загальне сприйняття бренду та не надсилати спамної розсилки клієнтам, які повідомили, що не зацікавлені у ваших пропозиціях.

Е-маркетинг та аудит

Найкраща перевага й завдання автоматизації маркетингу в тому, що ви можете налаштувати його і забути. Переконайтеся, що ви регулярно моніторите «крапельні» та тригерні маркетингові кампанії, а інформація залишається актуальною.

Автоматизований е-маркетинг і «human touch» - ефективне поєднання
Фото

Крапельний маркетинг

Крапельний маркетинг (англ. Drip marketing) — один з видів комунікаційної стратегії, за якої письмові чи інші види послань надсилають клієнту регулярно. Найпростіший в реалізації і ефективний крапельний e-маркетинг.

Triggered email marketing campaigns

Triggered email marketing campaigns (це спосіб надсилання електронних листів користувачам на основі їхньої взаємодії з вашим бізнесом).

Прислухайтеся до своїх потенційних клієнтів

Якщо мова і дії вашого бренду зорієнтовані на покупця, потенційні клієнти будуть взаємодіяти і допоможуть вам виявити недоліки системи. Активно контролюйте поштові скриньки та соціальні мережі.

Е-маркетинг, незалежно від галузі, має бути спрямований на досягнення результату. Механізми просування ефективні тоді, коли враховують особливості розвитку ринку та ідентифікують його учасників. Завдяки поєднанню “human touch” та автоматизованого маркетингу продажі контенту зорієнтовані на задоволення конкретних користувацьких потреб.

Джерело: Daniel Burstein, Preserving the Human Touch in Email Marketing Automation, Publishing Executive 

Дата звернення: 21. 01. 2019

Переклала та зреферувала: Марина Безсмертна

Читати ще: 7 майбутніх змін у видавничій справі

Поширте у соціальних мережах:

Share and Enjoy !

0Shares
0 0

1 коментар до “Автоматизований е-маркетинг і «human touch» – ефективне поєднання

  1. Сповіщення: Е-пошта — найпростіший спосіб ідентифікувати читача

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *