Книжковий маркетинг на різних платформах має свої тонкощі, на які обов’язково потрібно зважати, просуваючи авторський контент.
Twitter:
- створюйте актуальний контент, який зможуть репостити читачі;
- використовуйте клікабельні гештеги;
- заохочуйте аудиторію, ставлячи лайки і відповідаючи іншим;
- шукайте спільні гештеги, щоб розширювати аудиторію
Instagram:
- використовуйте клікабельні гештеги;
- постіть фотографії, пов’язані зі змістом вашої книги;
- заохочуйте аудиторію, ставлячи лайки і відповідаючи іншим;
- ставте запитання під фото, щоб створити активність серед підписників;
- шукайте спільні гештеги, щоб розширювати аудиторію
Facebook:
- створіть сторінку для себе або своєї книги;
- постіть відеоконтент;
- виходьте у прямі трансляції, щоб відповісти на запитання або обговорити свою книгу;
- залишайте повідомлення в блогах зі спільною темою чи ідеєю Вашої книги
Pinterest:
- створіть піни, що посилаються на Ваш сайт;
- репостіть контент, пов’язаний з Вашою темою;
- створіть дошки для власного контенту;
- оптимізуйте піни за допомогою ключових слів;
- приєднайтеся до дощок груп;
- спілкуйтеся з іншими користувачами, які прикріплюють схожі ідеї
Особистий сайт:
- створіть веб-сайт;
- ведіть блог на Вашу основну тему;
- повідомляйте про головні події, пов’язані з Вашою книгою;
- додавайте регулярні оновлення;
- підтримуйте контакт з аудиторією за допомогою електронної пошти
Джерело: Chandler Bolt. Book Marketing: How to Strategically Market Your Book for More Sales. Selfpublishingschool
Опубліковано: 5 лютого 2019 р.
Зреферувала Олександра Дідух
Читайте також: Гештеги для просування книжок у соцмережах
Поширте у соціальних мережах:
Сповіщення: Як незалежні автори проувають свої книжки
Сповіщення: Гонорар: як отримати найкращий за книжку з картинками