Як просувати авторський контент на різних інтернет платформах

Платформи

Книжковий маркетинг на різних платформах має свої тонкощі, на які обов’язково потрібно зважати, просуваючи авторський контент.

Twitter:

  • створюйте актуальний контент, який зможуть репостити читачі;
  • використовуйте клікабельні гештеги;
  • заохочуйте аудиторію, ставлячи лайки і відповідаючи іншим;
  • шукайте спільні гештеги, щоб розширювати аудиторію

Instagram:

  • використовуйте клікабельні гештеги;
  • постіть фотографії, пов’язані зі змістом вашої книги;
  • заохочуйте аудиторію, ставлячи лайки і відповідаючи іншим;
  • ставте запитання під фото, щоб створити активність серед підписників;
  • шукайте спільні гештеги, щоб розширювати аудиторію

Facebook:

  • створіть сторінку для себе або своєї книги;
  • постіть відеоконтент;
  • виходьте у прямі трансляції, щоб відповісти на запитання або обговорити свою книгу;
  • залишайте повідомлення в блогах зі спільною темою чи ідеєю Вашої книги

Pinterest:

  • створіть піни, що посилаються на Ваш сайт;
  • репостіть контент, пов’язаний з Вашою темою;
  • створіть дошки для власного контенту;
  • оптимізуйте піни за допомогою ключових слів;
  • приєднайтеся до дощок груп;
  • спілкуйтеся з іншими користувачами, які прикріплюють схожі ідеї

Особистий сайт:

  • створіть веб-сайт;
  • ведіть блог на Вашу основну тему;
  • повідомляйте про головні події, пов’язані з Вашою книгою;
  • додавайте регулярні оновлення;
  • підтримуйте контакт з аудиторією за допомогою електронної пошти

Джерело:  Chandler Bolt. Book Marketing: How to Strategically Market Your Book for More Sales. Selfpublishingschool

Опубліковано: 5 лютого 2019 р.

Зреферувала Олександра Дідух

Читайте також: Гештеги для просування книжок у соцмережах

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *