Як провести SEO–оптимізацію опису книжки

опис книжки

Ви коли–небудь замислювалися, чому деякі книжки у тій же ніші обійшли вас? Чому багато людей переглядають вашу книжку завдяки вашим оголошенням, але не купують її? Скоріш за все, причиною цьому є опис вашої книжки.

Почнімо.

Крок 1: Дослідіть ключові слова

Ключові слова — це фраза, яку люди вписують у запитовий рядок, коли шукають щось у мережі — у нашому випадку, на Amazon.

Чому ж ці фрази такі важливі?

По-перше, коли ви використовуєте в описі ключові слова, які конкретно відповідають запитам покупців, вони (покупці) розглядатимуть вашу книжку як ідеальну покупку.

По-друге, розумне використання ключових слів може допомогти вам отримати більше інформації на Amazon для цих запитів, що може у майбутньому збільшити продажі.

Коли справа доходить до пошуку ключових слів для вашої книжки, є дві основні стратегії.

Перша

Пересвідчіться, що ви використовуєте режим інкогніто у своєму браузері. Це дасть впевненість, що на ваше дослідження не вплине історія пошуку.

Оберіть «Kindle Store» або «Книжки» як категорію на Amazon. Це відсіє все, окрім самих книжок.

Почніть писати слово, пов’язане з вашою книжкою і подивіться на запропоноване Amazon для пошуку. Це дасть вам фразу за жанром, яку буде зручно використовувати.

Після того, як ви знайшли необхідну фразу, додайте наприкінці кожну літеру алфавіту по черзі і зверніть увагу на результат. Наприклд, «Роман а», «Роман б» і далі за таким самим принципом.

Це тривалий процес, але він того вартий. Єдиним недоліком у ручному дослідженні ключових слів є незнання, наскільки вони популярні. Деякі фрази шукають тисячі разів на місяць, а інші – лише з десяток.

Друга

Використовуйте інструмент Publisher Rocket для прискорення пошуку за ключовими словами. Так ви знайдете добірку відповідних фраз за лічені секунду і що найкраще – отримаєте дані пошуків Amazon. Ви також дізнаєтеся, скільки разів шукали те чи те ключове слово і наскільки воно конкурентоспроможне.

Крок 2: Зрозумійте сильні слова

Якщо ви не маєте великого досвіду в продажах, вам варто звернути додаткову увагу на цей розділ. Сильні слова – це слова, які використовують для отримання психологічної або емоційної реакції читачів. Вони отримали таку назву,бо настільки переконливі, що люди не можуть протистояти їхньому впливові. Зазвичай цими словами оперують копірайтери для збільшення продажів з вищим коефіцієнтом конверсії.

Щоб отримати максимальну віддачу від цих слів не обов’язково бути копірайтером з продажів. Ви можете вмонтувати одні й ті самі слова в опис книжки, щоб залучити потенційних читачів.

Крок 3: Оптимізуйте структуру

опис книжки

Цей етап процесу опису книжки – єдина частина, у якій підходи авторів художніх і нон-фікшн текстів дуже різняться між собою. Попри те, що обом авторам необхідна ефективна реклама, є відмінності у її вигляді.

Якщо ви автор художньої літератури, ваша реклама має бути створена за структурою, описаною в книжці Баяна Коена «Як написати шиплячий синопсис» (Byan Cohen’s book, How to Write a Sizzling Synopsis).

  1. Короткий логлайн. На Amazon відображається тільки один чи два рядки, а під ними буде кнопка «читати далі». Тому вам необхідно з максимальною користю використати цей простір. Писати треба лаконічно, з використанням ключових слів, які буквально змусять потенційних читачів додати книжку до кошика або прочитати повний опис.
  2. Самарі у теперішньому часі, в якому обмежена кількість слів зробить акценти на перевагах сюжету. Не навантажуйте тексту. Ви не хочете зайти у дебрі, лише збудити відчуття емоційного зв’язку з головним героєм.
  3. Продавальний абзац, у якому є емоційні епітети та жанрові підказки. Тут ви можете розгорнутися. Можна дати читачам розуміння жанрової приналежності вашої книжки або іншу важливу, на ваш погляд, інформацію (наприклад, що ви автор бестселера).
  4. Заклик до дій. Дуже важлива частина, хоча про неї часто забувають. Використовуйте цей пункт, як останній «пендель», щоб змусити читачів придбати саме ваш продукт.

Для автора нон-фікшн літератури опис книги має будуватися за трохи іншою структурою, як пояснює Макс Такер у книжці «Писемна майстерність» (Tucker Max Scribe Writing).

  1. Напишіть «гачок» або салоган. Як і в художньому тексті, дослідіть «поле», щоб створити швидкий «гачок», який привабить читачів.
  2. Опишіть проблему, яку відчуває читач. Одразу після того, як ви заволодієте увагою читача, обговоріть з ним його проблему. Ви повинні писати чітко, тому краще використовувати прийнятну для читача мову.
  3. Поговоріть про те, що ваша книжка несе ключ до розв’язання проблеми. Опишіть книжку, як панацею для читача. Виокреміть переваги, які очікують на покупців, коли вони виконають поради з книжки. Може гроші? Більше свободи?
  4. Розкажіть читачеві, чому вас варто послухати. Тут треба розповісти про ваше походження, чому вашу книжку варто прочитати. Наприклад, ви написали книжку про свої фінанси і пропрацювали у цій сфері не один рік, тепер чудова нагода про це повідати.
  5. Поставте пастку. Це майже як короткий анонс наприкінці телепередачі, який змушує нас дивитися наступну серію. Поясніть, що ви розв’яжете проблему, але не розповідайте подробиць цього процесу.
  6. Заклик до дій. Як і в художній літературі дайте цей останні «пендель», щоб потенційний читач додав книжку до кошика.

Крок 4: Напишіть опис своєї книжки, використовуючи сильні та ключові слова

Якщо ви дійшли до цього етапу, важливо дотримуватися структури, описаної вище. Не забудьте додати до тексту ключові та сильні слова і рівномірно розподіліть їх. Наявність ключових слів – це, звісно, чудовий спосіб описати, про що ваша книжка, але тут варто знати міру.

Найкраще у використанні ключових слів те, що ви створюєте текст тією мовою,я кою читач будує запит на сайті. До того ж, можна використовувати одразу кілька цих слів та фраз.

Пам’ятайте, що описи для художніх та нехудожніх текстів різні.

Не поспішайте з виконанням цього кроку. Звісно, писати швидко – це дуже круто, проте опис книжки – це інструмент продажу, який зможе принести вам гідні кошти на тривалий час. Впевніться у тому, що ви створили продавальний текст, яким можна пишатися, перед його публікацією.

Джерело: http://www.theindependentpublishingmagazine.com/2020/02/how-to-optimize-your-book-blurb-with-keywords-dave-chesson-guest-post.html
Дата звернення: 11.03.2020
Переклала та зреферувала: Світлана Прищепюк.

Поширте у соціальних мережах:

1 коментар до “Як провести SEO–оптимізацію опису книжки

  1. Сповіщення: Новий електроний рідер PocketBook Touch HD 2 - твій кращий друг!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *