Яким має бути авторський веб–сайт

авторський веб-сайт

З–поміж безлічі речей, які незалежний автор має виконувати під час видавання та промоції книг, є декілька універсальних «повинен»: по–перше, зробити професійне редагування своїх книг і, по–друге, створити авторський веб–сайт.

Абсолютним «мастхевом» залишається веб–сайт — центр вашої онлайнової маркетингової діяльності. Формат сторінки може бути різноманітним: інтернетплатформа, блог або чат. Я не знаю жодного успішного автора, який не мав якісного сайту.

Ваш авторський веб–сайт має бути просторим і неперевантаженим зайвими дрібницями, функціональним і зручним для навігації. А ще містити кілька ключових елементів. Ось кілька обов’язкових речей:

Ваша остання книга і найсвіжіші новини повинні бути в центрі уваги. Просувайте новий контент. Читачі заходять на сайт, аби вирішити для себе, готові вони чи ні витратити кошти на придбання вашої книги. Дайте читачам максимальну кількість інформації саме про видання. «Розкручування» вашої творчості — найефективніший спосіб промоції себе–автора.

Очевидний заклик до дії. Мотивуйте читача на конкретну дію (підписання на новини сайту, купівля книжки тощо), адже це найбільш ефективний фідбек.

Простий спосіб зв’язатися з автором. Сайт має містити посилання на ваші профілі в соціальних мережах, а також контакти для безпосереднього зв’язку з вами. Не обов’язково публікувати свою електронну адресу. Можна просто створити віджет або шаблонну форму, яка зберігає адресу електронної пошти приватно, однак пряма лінія робить вас близьким до читачів.

Промоція майбутніх подій. Якщо ви запланували зустріч з читачами, презентацію книги або автограф–сесію, оголошення про подію має бути топовою новиною вашого сайту. Створіть спеціальну форму реєстрації для залучення відвідувачів, яким цікаво відвідати подібний івент.

Оскільки видавнича галузь невпинно розвивається, принципи створення успішного авторського сайту також трансформуються. Але одне лишається незмінним: веб–сайту автора – це те, що він хоче сказати та задовольнити читача, і лише другорядно — зовнішня «оболонка». Левова частка результату просування книги належить саме авторському веб–сайту.

Джерело: Steven Spatz. Your author website must have…  BookBaby.
Дата звернення: 16 грудня 2018 р.
Переклала та зреферувала: Олександра Дідух

Читайте також: Секрети просування книг від засновника Content Marketing Institute Джо Пулізі.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *