Книжкова промоція: які маркетингові прірви має подолати цифровий автор

Як побудувати міст між продуктом та аудиторією? Неважливо, яку книгу Ви написали. Її прихильники точно є, просто вони самі не здогадуються про свої вподобання. Щоб допомогти виданню стати успішним, існує книжкова промоція.

Книжкова промоція

Умовно розділіть аудиторію на три групи: покупці, що готові дізнатися про вашу книгу, ті, що готові придбати її, та ті, що готові розповісти про неї усім. Як дістатися до людей з кожної категорії?

  • Зменшуйте дистанцію між пошуком та кліком.
    Ключові слова до книги у пошуковій системі подолають відстань між нею та потенційними читачами.
  • Доберіть найпопулярніші пошукові терміни.
    Для початку формування списку пошукових слів треба вказати жанр книги, її унікальні характеристики. Залежно від пошукової системи це можуть бути імена і назви книг, які схожі на вашу.
  • Електронна реклама висвічується з результатами роботи пошукових сайтів.
    Веб-реклама на сайтах Google, Facebook та Amazon доволі дорога, але ефективніша: зменшує відстань між потенційною аудиторією та кліком на сторінку, де продається книга.
  • Зменшення відстані між кліком та придбанням.
    Подайте таку інформацію, яка переконає клієнта купити зараз. Варіанти: приваблива обкладинка, можливість зазирнути в середину і прочитати декілька сторінок, цитати.
  • Опис книги містить ключові слова, які ви зазначили у пошукових термінах?
    Якщо ні, Ви ризикуєте впустити клієнта. Переконайтесь, що Ваш опис (анотація) відповідає електронній рекламі.
  • Відгуки про книгу означають популярність.
    Заохочуйте друзів, членів сім’ї, які вже прочитали Вашу книгу, написати враження.
  • Заохочуйте рекомендації.
    Коротка ввічлива записка, у якій йдеться: «Якщо вам сподобалась ця книга, розповідайте друзям, чи пишіть відгуки онлайн». Враження (рекомендації) – найкращий спосіб повідомити світові про свою книгу.

Книжкова промоція важлива для успішності вашого видання. Використовуйте прості правила та просувайте книгу у світ.

Дізнавайтеся маркетингові фішки з наших матеріалів:

Джерело: Marketing distances all digital authors must bridge. Part 1. Digital Book World.
Дата звернення: 01.03.2016
Переклала та зреферувала Надія Гаркуша

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *