5 ефективних правил, які варто знати кожному письменникові

Автор

Кожен автор, безсумнівно, вільний у своїй творчості, однак дотримуючись кількох простих правил, можна значно вдосконалити рівень письменства.

Поліпшіть опис

Яскравий опис є одним з найкорисніших інструментів, який може використовувати автор для залучення та утримання читачів. Звертаючись до п’яти органів чуття, описи малюють словесні картини за допомогою специфічного словника.
Слова, як і фарба, можуть бути тонкими, як акварель або ж багатими та яскравими, як олії. Підбір влучних слів — і в потрібних кількостях — спонукає читачів зосередити увагу на текстові.

Замініть слова, що повторюються

Письменники іноді використовують повторення навмисно, наприклад, для драматичного ефекту. Однак, варто відчувати, коли це доречно, а коли цей ефект гратиме проти вас, і безліч повторів звучатимуть одноманітно.
 
Лайфхак для збагачення словникового запасу —  тезаурус.
 

Прокладіть свій шлях 

Письменники повинні знати, що вони хочуть сказати — і мати план. Графічні організатори, контури, мозкові штурми робочих аркушів або мапи розуму можуть допомогти сортувати й організовувати ідеї, перш ніж починати писати.

Уникайте перенасичення інформації

Хоча опис може додати глибину і багатство до написаного, надто багато деталей можуть обтяжити історію. Варто писати простіше, дозволивши читачам відпочивати з вашим текстом. Отже, не перестарайтесь — подеколи десята кома в реченні може бути зайвою.

Будьте креативними

Мудрий письменник ретельно підбирає слова. Надмірне використання неологізмів або просто дивних слів починає звучати претензійно або навіть пафосно. Намагайтеся знайти баланс між новим і звичним..

Пишіть те, про що самі б читали (звісно, з урахуванням цих правил), тоді ваша книжка неодмінно матиме успіх!

Джерело: writeshop.com.

Опубліковано: 1 червня 2019 р.

Зреферувала Анастасія Загорна.

Читайте також: Важливість тла в оповіданнях

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *