Секрети просування книг від засновника Content Marketing Institute Джо Пулізі

Якщо ви ніколи раніше не публікували книжок у топових видавництвах, ось найгірша таємниця на планеті: за просування книги цілком і повністю відповідає автор.

CMI (Content Marketing Institute) має можливість працювати з фахівцями з маркетингу та PR найвідоміших світових брендів. Одна з найгірших помилок видавців та авторів – помилка з каналом поширення. Часто маркетологи створюють блоги, або вебінари, або лонгріди, сторінки у Facebook або Pinterest, і забувають про те, що канал поширення має залежати від змісту повідомлюваного. Якщо маркетолог звернеться до Інституту щодо створення та розповсюдження книги, професіонали повинні спочатку з’ясувати бізнес-мету та ще десяток інших речей, перш ніж визначитися з мережею. Оберіть правильний канал поширення. Краще розвивайте книгу через одну, потрібну для неї мережу, аніж через п’ять нецільових.

Інструментами для дослідження мають стати Google Trends, щоб визначити ключові поняття в нашій галузі.

Орієнтуйтеся на електронну пошту. Мета видавця – не тільки продаж книги, а й постійний зв’язок із читачами. Для цього потрібно знати їхні адреси електронної пошти. Одразу після того, як CMI отримує електронну пошту свого читача, Інститут підписує його на щотижневий інформаційний бюлетень. Багато хто нехтує цим способом, але досвід Джо Пулізі доводить його дієвість! Завдяки такому способу його компанія продає книжки у всьому світі.

Співпрацюйте з впливовими компаніями галузі. Одразу як Content Marketing Institute будує стосунки з впливовими особами та клієнтами, CMI просуває їхній контент на своєму сайті. Це пожвавлює нетворкінг. Щодня СМІ поширює безкоштовну  інформацію, яку написали їхні партнери. Хоча організація не платить за вміст, СМІ має дивовижну редакційну групу, чия робота полягає в тому, щоб співпрацювати з впливовими клієнтами та розміщувати потрібну інформацію. Зрештою, це стало основою їхньої стратегії.

Джерело: Joe Pulizzi. How Content Marketing Can Save the Book Industry. Content Marketing Institute.

Опубліковано: 13.03.2019

Зреферувала Олександра Кривко

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *