Що ж таке «24 – hour Comics Day» від Скотта Макклауда?

«24–hour Comics Day» — це 24–сторінковий комікс, написаний, намальований та завершений за 24 години. Скотт Макклауд поставив виклик у 1990 році як творче завдання для себе та колеги художника Стівена Біссета. Починаючи з 2004 року, письменник Нет Гертлер допоміг популяризувати форму, організовуючи щорічні 24–годинні дні коміксів (що зазвичай проводяться в жовтні), які зараз регулярно проводяться в США та багатьох інших країнах світу.

24

Історія

Щоб довести, що це можливо виконати, Макклауд намалював перший 24–годинний комікс 31 серпня 1990 року, а Біссет зробив його 5 вересня.

Історії про «поєдинок» повільно поширювалися, тим більше, що Дейв Сім опублікував свій власний 24–годинний комікс, а також Макклауда, Біссета та Ніла Геймана, в задній частині свого популярного «Cerebus the Aardvark». Врешті–решт Скотт Макклауд зібрав на своєму веб–сайті шість 24–годинних коміксів від різних, відомих творців.

До 2004 року (коли участь у 24–годинних коміксах розширювалася експоненціально), Макклауд зберігав на своєму веб–сайті архів усіх завершених 24–годинних коміксів. Пізніше цей архів підтримувався About Comics; зараз він підтримується Бібліотекою та музеєм мультфільмів Біллі Ірланда.

Правила

Як засновник виклику, Скотт Макклауд встановив правила для коміксів, які можуть кваліфікуватися: його потрібно розпочати і завершити протягом 24 годин поспіль. Лише одна людина може брати безпосередню участь у її створенні, і вона повинна охоплювати 24 сторінки, або (якщо робиться нескінченний веб–формат полотна) 100 панелей.

Творець може заздалегідь зібрати дослідницькі матеріали та інструменти для малювання, але не може заздалегідь спланувати сюжет коміксу або поставити що–небудь на папері (наприклад, конструкції та ескізи персонажів) до тих пір, поки вони не будуть готові до початку 24 годин. Будь–які перерви (для їжі, сну чи будь–яких інших цілей) зараховуються до складу 24 годин.

Якщо не вдалося закінчити комікс за 24 години, пропонуються два напрямки дій: зупинити роботу над коміксом на 24–годинній позначці або продовжувати до тих пір, поки всі 24 сторінки не будуть виконані.

Книги

Опубліковано п’ять 24–годинних коміксів:

  1. «24–годинний комікс» (About Comics, 2004; ISBN 0–9716338–4–3) представляє дев’ять коміксів, обраних Скоттом Макклаудом.
  2. «24–годинний комікс: основні моменти 2004» (About Comics, 2004; ISBN 0–9753958–0–7) представляє добірки з події 2004 року за редакцією Ната Гертлера.
  3. «24–годинний комікс: «Зірки»» (About Comics, 2005; ISBN 0–9753958–4–X) представляє комікси кількох професійних карикатуристів за редакцією Ната Гертлера.
  4. «24–годинний комікс: основні моменти 2005» (About Comics, 2005; ISBN 0–9753958–6–6) представляє добірки з події 2005 року за редакцією Ната Гертлера.
  5. «24–годинний комікс: основні моменти 2006» (About Comics, 2007; ISBN 0–9790750–0–9) представляє добірки з події 2006 року за редакцією Ната Гертлера.

Дізнатися більше можна тут:

  1. Компанія Graphix адаптує книжку Роальда Даля в комікс
  2. 10 найдорожчих коміксів в історії
  3. Lion Forge — новий погляд на видавництво коміксів
  4. Комікси розіб’ють ваше серце
  5. Трансформація коміксів: сучасні тенденції та мінливість ринку

Дата звернення: 21.05.2020
Переклала та зреферувала Ася Геть.

Поширте у соціальних мережах:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *